שכרון חושים: איך מפיקים אירוע שכולם יזכרו?

יום הולדת 50 לבת הזוג, מסיבת בר מצווה, או אירוע שנתי ל-500 עובדי החברה, לא משנה במה מדובר – הדבר החשוב ביותר הוא ההרגשה איתה האורחים יילכו הביתה. עם איזו חוויה הם ייצאו מהאירוע? איזה רגש הציף אותם? איזו אנרגיה הם חוו? האם הצלחנו לגרום להם להתנתק מהשגרה האפורה? האם הייתה להם חוויה משחררת של צחוק ופליאה?

ומהצד השני, כמארגני האירוע אתם צריכים את התחושה הפנימית שה”אטרקציה” שבחרתם אכן תספק את הסחורה.

"זוכרים את הערב חברה משנה שעברה?"

אירוע מוגדר כהצלחה כאשר הוא מטביע חותם אמיתי גם הרבה אחרי שהוא מסתיים. כשאנשים מדברים עליו במכונית בדרך הביתה, למחרת בשיחות הקפה, ואפילו נזכרים בו אחרי חודשים ושנים. 

אז איך יוצרים אירוע מלהיב וייחודי שאנשים באמת יזכרו? משלבים בו אלמנט ששובר את תבנית החשיבה של הקהל. כזה שגורם לקהל להיות דרוך אך גם משוחרר ומלא הומור. אלמנט שגורם לאנשים בקהל להיות נוכחים ב-100%. 

המופע של איתי סונטג - אמנות חושים באווירה של סטנדאפ

המופע של איתי סונטג משלב טכניקות של סוגסטיה, השפעה על התת מודע וסטנדאפ. בכל מופע איתי לוקח את הנוכחים למסע חוויתי, מרגש, מסתורי, מצחיק ומפתיע – כאשר הקהל לוקח חלק פעיל במופע.

 

אצל צביקה הדר  |   קרדיט: רשת 13

לפני כל הופעה איתי והצוות המקצועי יושבים עם המארגנים, בודקים ומתאימים את המופע הנכון עבור אופי האירוע הרצוי. שאלנו את איתי כמה שאלות על המופע:

איתי, איך אתה מגדיר את המופע שלך?

“אמנות חושים עם נגיעות של סטנדאפ. שילוב של מופע חושים, אבל עם חוויה מצחיקה של אלתורים על הבמה. אני תמיד מנסה ליצור תחושה של כאן ועכשיו. כמה שיותר אישי, כמה שיותר מדויק עבור החוויה של הקהל”.  

מי בדרך כלל מזמין אותך להופעות?

“זה יכול להיות כל אחד. אני מופיע מול חברות הייטק, ארגונים גדולים כמו אינטל, כללית וחברת החשמל וגם באירועים פרטיים כמו ימי הולדת ובר מצוות. הדגש שלי הוא על יצירת מופע אישי ומדויק לחוויה של הקהל. לדוגמה, היה לי מופע לבכירים של אינטל, בניתי להם מופע שמבוסס על הערכים של אינטל. כל קטע במופע כלל ערך אחר שהם דוגלים בו. למשל, קטע על שוויון זכויות ומגדר. אלה רבדים שבעיני מביאים זווית אחרת של הדבר הזה שנקרא אמן חושים”.

האם שירי ולירן חולקים גם מחשבות?  |  קרדיט: איתי סונטג 

איך הרגשת והתמודדת עם הסגרים, כשפתאום לא היה אפשר להופיע בלייב?

“זה היה נורא מוזר. אתה רגיל להופיע מול קהל ופתאום אתה מופיע בשלט רחוק, מדבר למצלמות בלי לקבל מחיאות כפיים. זה שינוי חשיבה שאתה מסתגל אליו תוך כדי תנועה. כל האתגרים האלה גרמו לי לחשוב על קטעים יותר חכמים, יותר טובים. לפצח את המערכת ממקומות אחרים והתגובות מדהימות.

 

“בזום האתגר הוא כפול”. איתי בפעולה  |  קרדיט: איתי סונטג

 

צריך להבין שבסוף זה לא משנה איפה אתה מופיע – בזום, במשרדים של חברה גדולה או בסלון של משפחה מרמת גן – השאלה היא איזה חוויה אתה מעביר. האם הקהל באמת מניח את הטלפונים בצד, ונשאב לתוך זה. זה מה שאנשים מחפשים כשהם מתכננים אירוע”.

למידע נוסף ובירור זמינות לאירוע שלכם השאירו פרטים >> 

לעמוד הבית באתר של איתי סונטג לחצו על הקישור itaysontag.co.il 

שתפו את הכתבה ברשתות חברתיות

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
©כל הזכויות שמורות לאיתי סונטג | Design by Gal Nir |

elits בניית אתרים